Shop Mobile More Submit  Join Login
Plumbin' Ain't Easy by Ecstatic-ectsy Plumbin' Ain't Easy by Ecstatic-ectsy
Done for a university project.

Updated. Many perspective issues fixed. Added extra details and textures. Now avilable in 1280x800.
Add a Comment:
 

Daily Deviation

Given 2012-05-20
Plumbin' Ain't Easy by *Aaroneepap ( Suggested by BrayanBs and Featured by TheCreativeJenn )
:iconjochi-pochi:
Jochi-Pochi Featured By Owner Aug 13, 2013  Hobbyist General Artist
Great job, well drawn :D
Reply
:icontruephazonianforce:
TruePhazonianForce Featured By Owner May 10, 2013
Insanely awesome my friend.
Reply
:iconrobmancartoons:
RobmanCartoons Featured By Owner Jan 5, 2013  Student General Artist
wow awesome effects, looks...well awesome xD
Reply
:iconsynectic:
synectic Featured By Owner Dec 3, 2012
haha, thats some crazy shit man, lovin' it! =]
Reply
:iconslaughter300:
Slaughter300 Featured By Owner Oct 6, 2012  Hobbyist Artist
Epic!
Reply
:iconlostgryphin:
LostGryphin Featured By Owner Jul 24, 2012  Hobbyist Photographer
Amazing amount of detail - the colors are well chosen - I love the lighting and shadows - the graffiti is a nice touch - EPIC!
Reply
:iconvelsingdesigns:
VelsingDesigns Featured By Owner Jul 3, 2012
awesome
Reply
:iconvelsingdesigns:
VelsingDesigns Featured By Owner Jul 3, 2012
awesome
Reply
:iconspicyapplecreation:
spicyapplecreation Featured By Owner Jun 23, 2012  Student Digital Artist
Perfect job !
Reply
:iconichliebeanime:
IchLiebeAnime Featured By Owner Jun 20, 2012
Awesome =D
Reply
:iconpleuntjuhh:
pleuntjuhh Featured By Owner Jun 20, 2012
Awesome!! :love:
Reply
:icons-braveheart:
S-Braveheart Featured By Owner Jun 1, 2012
HAHAHA ! Nice idea !
Reply
:iconvirmont89:
Virmont89 Featured By Owner May 27, 2012  Student General Artist
LOL this is too cool :D :lol:
Reply
:iconniki-smith:
Niki-Smith Featured By Owner May 26, 2012   General Artist
Featured [link] :D
Reply
:iconnayce54:
Nayce54 Featured By Owner May 26, 2012
This is perfect! You nailed the reflection on the water, the idea is fantastic, love mario's hat shape to add emphasis to style is supreme, and I like how the only thing clean is the toilet paper. Also, you focus one idea in this scenery -- no mushrooms popping by in the picture for distraction and the title is the best. *sighs* Wish it were mine.
Reply
:iconangie-pictures:
Angie-Pictures Featured By Owner May 26, 2012
Beautiful work! Congratulations on the DD! :)
Reply
:icongravityshock:
GravityShock Featured By Owner May 25, 2012  Professional Digital Artist
Plant must be feeded by shit? LOL
Reply
:iconego-shooter:
Ego-Shooter Featured By Owner May 24, 2012  Hobbyist Photographer
Wow....great job! Well earned.........

Bests
Tom =)
Reply
:iconescapeoftheinsane:
EscapeoftheInsane Featured By Owner May 24, 2012  Hobbyist General Artist
If you got problems, I feel bad for you son, I got 99 problems, and a plant ain't one!
Reply
:iconscaryintentions:
ScaryIntentions Featured By Owner May 23, 2012
ARGH! the detail is fantastic!
Reply
:iconrakkoonandfriends:
RakkoonAndFriends Featured By Owner May 23, 2012  Hobbyist Artist
XD
Reply
:icongamezgc:
gamezgc Featured By Owner May 22, 2012
great PIX!!
Reply
:iconmythrilman:
MythrilMan Featured By Owner May 22, 2012  Student Artist
I hope he has a fire flower in that toolbox.
Reply
:iconblueamnesiac:
BLUEamnesiac Featured By Owner May 22, 2012  Hobbyist General Artist
Pfftt, crazy New York restrooms that lead to the Mushroom Kingdom. Nice work! :thumbsup:
Reply
:iconpaigeity:
paigeity Featured By Owner May 22, 2012
hahahaha!!! This is hilarious! and executed very beautifully!

Great concept and great work.

[link]
Reply
:iconflynn01:
Flynn01 Featured By Owner May 22, 2012
aww man! this is super awesome :D
Reply
:iconmarioluigibellabase:
MarioLuigiBellaBase Featured By Owner May 21, 2012  Hobbyist Artist
I hope he's ready to face that.
Reply
:icontukikokinikia:
TukikoKinikia Featured By Owner May 21, 2012  Professional General Artist
Awesome!
Reply
:iconl-totorica:
L-Totorica Featured By Owner May 21, 2012  Student General Artist
i love how you applied the concept of mario to reality.
Reply
:iconbrammoolenaar:
brammoolenaar Featured By Owner May 21, 2012
Awesome work.
Reply
:iconsmiling-demon:
Smiling-Demon Featured By Owner May 21, 2012  Hobbyist General Artist
Gratz on the DD mate :)
Reply
:iconlittlejakub:
LittleJakub Featured By Owner May 21, 2012
would love to have it in high-res! :)
Reply
:iconwuestenbrand:
wuestenbrand Featured By Owner May 21, 2012  Hobbyist General Artist
Great Work .. :-) ..
Reply
:iconphilotanus666:
Philotanus666 Featured By Owner May 20, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Nooooo wayyyy!! Boshi!!!!
Reply
:iconfutary:
futary Featured By Owner May 20, 2012  Professional General Artist
his daily life job must be a nightmare! O30
Reply
:iconsophieekard:
SophieEkard Featured By Owner May 20, 2012  Hobbyist General Artist
This is awesome!!!!!!!!!
Reply
:iconunknown-d-flamerose:
Unknown-D-Flamerose Featured By Owner May 20, 2012  Student Filmographer
a different perspective upon the game, and realistic approach; great use of textures!

and -that would certainly scare the crap out of me finding that in my toilet @_@;;
Reply
:iconanupdin:
AnuPdin Featured By Owner May 20, 2012
lol thats insane
dont tell me he goes inside!!!
: Tidic - tidic - tidic :
Reply
:iconcrmsndragonwngs:
crmsndragonwngs Featured By Owner May 20, 2012  Hobbyist Writer
This is so awesome. Congrats on the DD, you deserve it :heart:
Reply
:iconmarcos-vom:
Marcos-VOM Featured By Owner May 20, 2012  Hobbyist General Artist
great job!
Reply
:iconmk0d:
mk0d Featured By Owner May 20, 2012  Hobbyist General Artist
Love it.
They called him in for a job so tough, it would make other plumbers crack.
Reply
:iconexxodusrising:
ExxodusRising Featured By Owner May 20, 2012  Professional General Artist
so much awesome detail in this.. the mood is perfect.. and that flower is crazy lookin!
Reply
:icondrunkcowboy69:
DRunkCoWBoy69 Featured By Owner May 20, 2012  Professional Digital Artist
Fucking brilliant. congrats on the DD.
Reply
:iconmartaemi:
MartaEmi Featured By Owner May 20, 2012
OMG, love it = )
Reply
:iconemergency-fan-51:
emergency-fan-51 Featured By Owner May 20, 2012  Hobbyist Writer
LOL that's hilarious! Great art! :D
Reply
:iconklonoaofthewind:
KlonoaOfTheWind Featured By Owner May 20, 2012  Hobbyist Digital Artist
Oh god......... i bet hes lookin forward to THAT.
Fun job indeed.
Reply
:icongumpasaurusrex:
gumpasaurusRex Featured By Owner May 20, 2012  Hobbyist General Artist
sweeeet
Reply
:iconbigdaddyez:
bigdaddyEZ Featured By Owner May 20, 2012  Student Traditional Artist
i once used a toilet like that. now i have no anus.
Reply
:iconfabricioss:
FABRICIOss Featured By Owner May 20, 2012
like!!!
Reply
:iconcontraltissimo:
Contraltissimo Featured By Owner May 20, 2012
Oh my gosh....

:iconepicbadge1plz::iconepicbadge2plz:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
April 21, 2012
Image Size
843 KB
Resolution
1280×800
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
43,119
Favourites
4,304 (who?)
Comments
234
Downloads
9,087
×